Vrijwilligers van de Hervormde kerk halen oud papier op. De opbrengst komt ten goede aan het onderhoud van het kerkgebouw. Hieronder staat het rooster:

• elke 1e vrijdag van de maand: Industrieterrein, Achterweg (Nieuwkoop), Oranjewijk, Vogelwijk, Bomenwijk 1 (Berkenlaan, Elzenstraat, Larixstraat, (ten oosten van Waterleliestraat), Meidoornlaan, Waterleliestraat, Wilgenlaan, Zonnedauwlaan.
  • elke 2e vrijdag van de maand: Kennedylaan, Churchilllaan (ten oosten van Elleboogvaart), Buytewech, Componistenwijk, Schilderswijk, Bomenwijk 2 (Dennenlaan, Esdoornstraat, Hagedoornstraat, Kastanjelaan, Iepenstraat, Larixstraat (ten westen van Waterleliestraat), Lindelaan).
  • elke laatste vrijdag van de maand: de Dorpskern (inclusief Ringslootpad), Churchilllaan (ten westen van Elleboogvaart), Bouwlust, Rietlanden.
  • elke laatste zaterdagochtend van de maand: Achttienkavels, Nieuwveenseweg (tot het Haasje), Zevenhovenseweg, Noordenseweg en Zuideinde.